Traffic Value is ESSENTIAL to the success of every business!
Let's say you are going to build a coffee shop. Where do you locate your business?
SCENARIO 1: The middle of nowhere. Next to nobody passing by.
No hope of selling much coffee, regardless of how great your coffee is!
SCENARIO 2: The middle of Times Square, New York. Millions of people walking by every day.
Regardless of how good/bad your coffee (product), you going to sell a lot of it!
There are two points to take from this;
1. Traffic Value is hugely valuable. So valuable that back in 2005, YouTube, a loss making business at the time, was purchased by Google for $1.65billon, just because it had a lot of traffic! And Facebook, a free to use website, is about to IPO for as much as $100billon. For no other reason than a whole lot of traffic!
2. Traffic Value plays as much a part in the success of a business, as the product itself. Therefore, if you have amazing traffic value. It doesn't matter how lousy your product is, it's going
G21 è una Social Shoppers Community che propone ai suoi iscritti RISPARMIO su beni e servizi di largo consumo con un obiettivo: Re-distribuire una parte del risparmio ottenuto, a TUTTI gli utenti della COMMUNITY. La Mission di G21 è infatti quella di "Aiutare le persone a migliorare la qualità della propria vita CONDIVIDENDO prodotti e servizi per RISPARMIARE e GUADAGNARE". In pratica in G21 guadagni su tutti i tuoi acquisti personali e sugli acquisti e consumi di tutti i tuoi amici e di tutta la tua Community, senza che tu debba fare nessuna attività di vendita!
Quali sono i motivi che mi hanno convinto della Bontà del Progetto? Ti riassumo i principali brevemente...
1) Società solida alle spalle: G21 è attiva da inizio 2013 e fa parte di Ventuno Group, una holding che esiste dal 2003, nell'ultimo anno ha avuto un giro d'affari di 210 milioni di euro. E' operativa in Italia, Spagna, Brasile e Cile con più di 300 dipendenti ed oltre 3 mila collaboratori;
2) Società che investe pesantemente
Pagina creata in 0.626 secondi con 526 interrogazioni.